p


ကဗ်ာနန္းေတာ္..မွ ၾကိဳဆိုပါတယ္...သင္တုိ႕ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမ်ားကုိလဲ ဖိတ္ေခၚေပးဖုိ႕ေတာင္းဆုိပါတယ္ ကဗ်ာနန္းေတာ္ သည္ သင့္ ကဗ်ာနန္းေတာ္ ျဖစ္ပါတယ္ အားလုံးပဲ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႔ၾကပါေစလုိ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလုိက္ပါတယ္... ကဗ်ာနန္းေတာ္ ကုိ ၂၀ ၁၁ ၂၀၁၂ မွ ဖြင့္ ခဲ့ခ်င္းျဖစ္ပါတယ္ ကဗ်ာနန္းေတာ္ကုိ ပိုင္ရွင္....မွာ....poemnanndor@gmail.com ..မွ..ျဖစ္ပါတယ္ ကဗ်ာခ်စ္သူေလးမ်ားဝင္ေယာက္နိုင္ပါတယ္
ကဗ်ာနန္းေတာ္ ..မွ ..စည္းကမ္းခ်က္မ်ား..သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ ထိခိုက္ေစေသာ အသံုးအႏွုန္းမ်ား၊ ရုန္႔ရင္းၾကမ္းတမ္းေသာ စကားမ်ား၊ဆဲဆိုေသာစာမ်ား ေၿပာဆုိ၊ေရးသားၿခင္း လံုး၀ခြင့္မၿပဳ.. ယဥ္ေက်းစြာကြန္.မန္းေပးပါ
သင္နွစ္သက္ရာ အေရာင္ ျဖင့္ေရြးခ်ယ္ၾကည့္ရူနိုင္ပါသည္

Thursday 7 February 2013

လက္တြဲခြင့္ ရွိေစခ်င္


ဘ၀ရဲ႕ ခပ္ျပင္းျပင္းရဳိက္ခတ္မႈေတြၾကား
ေမာင္ဟာ က်မအတြက္ေတာ့
အားေဆးေလးတခြက္ျဖစ္ခဲ့တယ္
   . . .   

ေမာင္
မဆုံနုိင္မွန္း သိရက္နဲ႕
အခ်စ္ေတြကုိ တခမ္းတနား ဖြင့္ျပခဲ့မိတာ
က်မ မွားသလားဟင္...

ေႏြရာသီ ေရာက္မွာကုိ သိေပမဲ့

ဥၾသငွက္ကေလးရဲ႕ ခ်ဳိျမိန္တဲ့ အသံၾကား
ပူေလာင္ျခင္းေတြ
ေျဖေဖ်ာက္ခ်င္မိတယ္ေလ...

ဘ၀ရဲ႕ ခပ္ျပင္းျပင္းရဳိက္ခတ္မႈေတြၾကား

ေမာင္ဟာ က်မအတြက္ေတာ့
အားေဆးေလးတခြက္ျဖစ္ခဲ့တယ္....

အဆုံးသတ္တေန႕

ေမ်ာ္ေတြးျပီး စိတ္ကုိ
အေမွာင္မခ်ထားခ်င္ဘူးေမာင္..

အေမွာင္ကမၻာရဲ႕ လမ္း

မီးအိမ္ကေလး မကုန္ခမ္းသေရြ႕ေတာ့
က်မတုိ႕ ရဲရဲၾကီး ေပ်ာ္လုိက္ၾကရေအာင္ေနာ္..

မနက္ဖန္ဆုိတာကုိ

ေတြးေၾကာက္ေနတာမ်ိဳး
ေမာင္နဲ႕က်မအတြက္ မရွိေစခ်င္ဘူး...

ခုလက္ရွိအခ်ိန္ေတြဟာ

က်မနဲ႕ ေမာင္ရဲ႕ တန္ဖုိးမျဖတ္နုိင္တဲ့
ေပ်ာ္ရြင္ျခင္းေန႕ရက္ေတြေပါ့ေမာင္...

ေမာင္လဲ မသိႏုိင္သလုိ

က်မလဲ မတားနုိင္တဲ့
ခြဲခြာျခင္းေန႕ရက္ေတြ မေေရာက္မီ
ဘယ္ေတာ့မွ မပ်က္ျပယ္ေသာ ခ်စ္ျခင္းမ်ဳိးနဲ႕
က်မ ေမာင့္လက္ကုိ တြဲထားပါရေစ ေမာင္...

No comments:

Post a Comment

အၾကံၿပဳမယ္